Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-03

Beware of the tjockis!

Nu ska jag strax pallra mig till bussen för att åka till gymmet.

Är Body Balance på schemat... ajajajaj säger mina ben och mage redan nu.
Men det är lungt. jag är fit. Jag är vältränad. Jag kan flyga jag är inte rädd?

Tur att jag har en snäll mage idag. Är inte så jävla kul att "stå i hunden" på Yoga övningarna och ha en tarm som IBS:ar sig satan.
LITA ALDRIG PÅ EN FIS VID ETT YOGA-PASS!
Är ett jävligt bra tips fån coachen.

Jaha. Hoppas jag satt på mig rätt linne för uppgiften nu, så jag slipper visa hela fläskmagen bland de dära as-smala tjejerna som envisas med att existera i min närhet på gymmet.

fan kan de inte ha ett eget träningsbås eller nåt? så vi tjockisar slipper jämföra oss med deras perfekta rumpor och smala magar.

eller i omklädningsrummet så vill jag bara skrika rakt ut:
JAG VET ATT JAG INTE ÄR SNYGG I STRING, MEN JAG HATAR TROSKANTER I TRÄNINGSBRAXORNA!!!

men det kan man ju inte göra. då är man ju knäpp.

ha det så jävla bra!

1 kommentar:

  1. Nä inte kul med Ibs. Får ta med sig extra kläder jämnt. Titta gärna in i min blogg om mig och min Ibs.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!