Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-02

mädr fäkr!

Mina jävla ben tar livet av mig!!! så jag tänkte hämnas lite.

ska ta en snabb promenad och pina mig själv igenom smärtan och sen får benen säga vad de vill efter det. antagligen kommer det vara bättre. brukar det vara.

Promenaden kommer ta mig hela vägen till systemet, för att inhandla något gott att dricka. (vin? cider? sprit? allt som finns med alkohol i?)
och sen tar jag bussen heeeela låååånga vägen till Tina... (2km) och äter lite cozy middag och sen jävlar ska det pimplas!

Konstigt ändå att jag nästan känner mig nervös inför att dricka alkohol. Jag vet att jag kan hantera det, och det är ju mysigt att bli lullig. Det kan man ju inte hymla om. Men det är morgondagen jag bävar inför! Herregu vad jag blir bakis nuförtiden!!

Det märks att man inte har samma toleransnivå längre, och att man inte är lika "van" som tidigare... för jag blir så jäkla risig hela dagen sen.

men det hjälps inte!
10:00 är det Body Balance på gymmet! (blandning mellan Pilates, Yoga och Core)

Nu har jag lovat er... så då måste jag ju genomföra det. eller hur?!

-------------------------------------------------------------------------------------

Uppdatering:

Fullerullerull... och djupa samtal med Tina. Conny börjar ledsna nu.... Hihi...

2 kommentarer:

  1. Vi har varit ihop i tre år.
    Men man kan lugnt säga att Johnny inte behövde orora sig för vad jag skulle svara, det var rätt planerat... :)

    Det vore kul om ni ville komma på vår fest också!

    SvaraRadera
  2. Oj! JA! vad roligt! det skulle vara superkul! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!