Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-13

åldern gör sig påmind.

har haft min första lektion i Bygnadsteknik/ritning idag. JOrdens tråkigaste konsult som håller i lektionen... Arkitekt... go figure... speciella människor.

Satt och skickade mail lite då och då till Ingela över intranätet, när hon kläcker ur sig att man minsann på hennes tid skickade lappar till varandra under lektionerna och inte mail...

det fick mig att tänka..

FY FAN VAD GAMMAL JAG HÅLLER PÅ ATT BLI!!! vad är nästa steg? att transportera sig själv till sängen om man håller på att somna på en lektion? eller skicka magiska ugglor med brev knutna runt klon?

man flyger väl till skolan också kan jag tänka mig... och då ska jag minsann säga att PÅ MIN TID fick man fan gå till bussen i munsgrader och trängas med barn och tjocka tanter i fleeeeera timmar i minst huuuuundra mil innan man ens kunde röra på tårna.

och så bor jag ju självklart i en flyttkartong bredvid motorvägen också... och får leka med enfärgat och färdigbygt lego.

2 kommentarer:

  1. japp, det kommer nog att se riktigt galet ut, för det är ju i april så då är jag vitare än vitast... problemet är att det är svårt att se exakt hur nyansen av elfenbensvitt ser ut. kanske får ta en chansning, eller välja en helt annan färg?

    SvaraRadera
  2. rött kan ju inte bli fel på bröllop heller. kan ju vara det som gör att det känns perfekt till och med?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!