Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-13

så lite kan göra så mycket

nu känns allt mycket lättare! tänk vad en timmes harmonisk träning kan göra för humöret och motivationen!

Body Balance är verkligen det roligaste jag någonsin tränat, och idag fick jag även en gratis-biljett för en vän att följa med. Så förhoppningsvis får jag Tina lika kär i träningen som jag och så kan hon och jag börja träna Body Balance ihop. Skulle vara jättekul! inte lika roligt att träna ensam som med någon. tränar alltid bättre med någon annan. man peppar sig själv mera då. i allafall jag.

för tillfället är jag lite trött i mag- och ryggmusklerna, men det är en skön trötthet.
ska ta en dusch och efter det är det bara att hoppa på matte-talen igen. Imorn är det dags för Tenta nr 1 i matten... och jag tror jag ska kräkas av nervositet.

önska mig lycka till!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!