Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-10-13

morgonstund har bajs i mund?

vilket kreativt sätt att vakna på!

första alarmet på mobilen har precis ringt. Och jag ska precis sätta på snooze när katten springer upp i sängen och jamar. "Godmorgon" säger jag lite mosigt och trött och orkar knappt öppna ögonen. Fluffar till kudden på nytt och vänder på den så den kalla sidan kommer uppåt. Ska lägga mig ned igen när jag får en snyting.
Och inte vilken snyting som helst, nej. Utan den värsta bajs-stank ni kan tänka er kryper in i näsan som en käftsmäll och bestämmer sig för att där ska den minsann bo.
Oavsett vad jag gör så undkommer jag inte denna stank, och till råga på allt hör jag att katten själv börjat hulka av lukten, på min sovrumsmatta. - "KRÄÄÄÄK"-

Jag tänker att "det här går ju inte" och går upp för att kolla till henne.... hon mår bra och ser mycket stolt ut över sin hårboll. Går ut i hallen och FY FAAAAN! kattjäveln har fått diarré och har bestämt sig för att dela med sig av härligheten genom att skita på kanten av lådan istället för i.

Godmorgon gott folk, hur var ert uppvaknande?

4 kommentarer:

  1. Yanks... Jag vaknade 05.40 och åkte till gymmet, men ditt var fan ändå värre.

    Har inte glömt att maila heller, jag bara drar på det lite så att jag hinner få studiebidraget först! :)

    SvaraRadera
  2. men bleeeh!!!

    Mitt var väl helt ok ändå... Jag vaknade av att jag hade en halvmeter täcke medan katterna lagt sig på strategiska ställen så att jag inte kunde sträcka ut benen utan att de skulle flyga all världens väg (jag är för snäll, jag vet). Sen gick jag upp, gav dem mat - och hittade sen liksom du bajs på helt fel ställe. Utsmetat över tvättstugegolvet. Bara att torka upp liksom. Sen satte jag mig här. ;)

    SvaraRadera
  3. Bättre att vakna av bajsstank än att känna att det blir varmt på magen och sedan väldigt VÄLDIGT kallt då katten hoppar av. Kissmorgnar som innebär att man måste tvätta hela sängen är defintivt värre!

    SvaraRadera
  4. haha! jag älskar katter... får dom inte som dom vill så kissas det eller bajsas på husse och matte... gärna efter man klöst ut ögonen lite granna.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!