Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-11

svett?

promenad i halv-rask takt upp och ner för backarna ner till centrum och hem idag. (tog typ en timme) skulle hämta ut bok som kommit med DHL.

yey! nu kan jag göra läxan! wihu!

men det var jobbig promenad ändå. känner fortfarande att luftrören inte riktigt är bra efter jag var sjuk. blir jätteandfådd och hostig av minsta lilla. men det var skönt och härligt sommarväder så jag och fredi vill ut...

orkar inte sitta inne och ha tråkigt bara för att man har ledigt.

även budat på en ny laptop på tradera. tror inte jag får den, men ligger just nu som högsta budgivare. hoppas hoppas.

jävla csn bara som inte får arslet ur vagnen och ger mig mina pengar... fuck them.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!