Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-11

njutning

jag saknar att ha badkar.

fylla i med nästan skållhett vatten, ställa en flaska riesling bredvid, blåsa upp badkudden, tända massvis med ljus. ta fram en bra bok. hälla i lite babyolja med aloevera, kleta på ansiktsmask. fylla på med badskum.
en badkula som doftar regn? lite badsalt kanske som doftar mandarin?

eller kanske bara ett härligt jordgubbsdoftande doftljus.

och bara fylla på med varmvatten varteftersom man fryser till.. och bada bada bada i flera timmar....

snyft. saknar mitt badkar som jag hade.
men då saknade jag att bara ha duschkabin... =(

blir ju aldrig nöjd.

2 kommentarer:

  1. jag skulle nog säga att det är ett giltigt skäl till att inte springa med andra ord!

    Men det suger fortfarande att jag inte kan göra det... urk..

    SvaraRadera
  2. Jag hatar att bada, haha! :D Du kan få vårt badkar, men då blir nog Daniel ledsen påni för han gillar att bada.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!