Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-07

Pluggis

Trött idag efter en dag av inpräntande av VVS i huvudet.
Svårt att komma ifatt när man varit sjuk ens en vecka från skolan.
Men det är intressant och kul. Men gu´ vad trött man blir.

Har nu ritat upp ett elschema och skrivit rapport om energideklaration och ventilationskontroller samt radon-mätningar... Låter det kul? Nä jag vet. Men det är alltid roligt att lära sig något nytt!!

Men jag har en jättestor läxa till som jag fått uppskov på tills nästa vecka.
Och så gäller det att läsa läsa läsa. Blir alldeles snurrig i huvudet.
Men det är skönt ändå att man jobbar för ett mål. Att få en ingenjörsexamen i handen efter bara två år.

Men då får man väl tåla högt tempo och galen inlärningstakt antar jag.

Kunnat hålla tillbaka sötsuget idag också.

Eftersom jag gjort precis som Paul McKenna sa...

Visualiserat mig till att choklad blivit det äckligaste jag vet istället. Återkommer som sagt till det sen när jag har mer tid att skriva ner ordentligt. Just nu är jag för trött och har ett kompendium att läsa igenom.

Harebrahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!