Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-05

inte lika arg

det blev lite bättre. behövde bara få spy ur mig lite galla.

och prata med Sandra i en timme typ.

snart kan man börja fokusera på skolan igen. bara nästäppan vill släppa så man får syre till hjärnan snart igen också.

Tänkte jag skulle lägga upp lite info om asbra tekniker för att minska hetsätande, tröstätande och "svullande"... Som jag lärt mig genom tv-serien "Hypnosbanta med Paul McKenna"

Jaja... bla bla bla... massa hokuspokus och mumbojumbo... kan man väl tycka.. Men NÄ serrö!

det funkar fan i mig! och om ni har möjlighet ska ni leta upp på Youtube, eller någon play-kanal på datorn efter dessa program och verkligen göra som han säger.
För det har fått mig att sluta röka t.o.m!

Den ni!

1 kommentar:

  1. Jag älskar Paul McKenna!!! Jag använder hans övningar hela tiden :)

    Det är inget mumbojumbo heller, faktiskt vetenskap.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!