Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-28

Härm-apan

Eftersom jag tycker att Sandra är mycket coolare än mig, så härmar jag henne från hennes inlägg idag.
Hon är originalet, jag är piratkopian. Nästan lika bra, men jävligt "sneaky", och härm-apa såklart.

DAGENS VILL HA: Photoshop CS3 till nya datorn.
DAGENS KLÄDSEL: Slimmade grå jeans, vita sneakers, svart v-ringad luvtröja modell tajtare.
DAGENS HÄNDELSE: Var på gymmet och lade upp nytt schema!!
DAGENS LÅT: Bom Bom Pow - Black Eyed Peas (techno-mixen)
DAGENS PLANER: Sova snart, efter jag skrivit ut lite skol-prylar
DAGENS SAKNAD: Mitt långa hår.
DAGENS DROG: Träna på Crosstrainer. Fick aldrig nog!
DAGENS GODIS: Lösgodiset som blev över från helgen... mmm..
DAGENS HUMÖR: Peppad
DAGENS ORD: Längtan
DAGENS SNYGGING: Alexander Skarsgård som Eric i True Blood. (drömde om han inatt)

3 kommentarer:

  1. Meh, vadå sakna ditt långa hår? :O

    SvaraRadera
  2. aa, idag på crosstrainern kändes det lite konstigt att inte ha svansen slängandes i nacken.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!