Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-09-26

Anal-klassen?

Berättade jag förresten att folk äntligen vågar vara sig själva i klassen?

På gott och ont...

Han Chilenaren... (tänker inte skriva några namn här från klassen)
Han e rolig, högljudd. Och ja... en kul kille, som bjuder på sig själv.
Han kan ta ett skämt helt enkelt.

Men han klagade lite över hur starka O'learys Buffola-wings hade varit i tisdags.
Han berättade väldigt ingående hur mycket det sved i analen eftar han ätit dom.
....
Tack så mycket! Jag ville verkligen veta det här om dig som jag knappt känner men ska dela klassrum med i två år till..

Haha. Knäppo.

Och när jag försökte få lite stöd från några i klassen i mitt klagande över alldeles för mycket information, börjar några till stämma in i kör om att de kände samma sak.

men jaha. Såhär långt in i terminen vet jag i alla fall vilka det svider i rumpan hos efter lite starka kyckling-vingar... Undrar vad nästa "revelation" blir?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!