Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-30

svininfluensan

okej. det här är nog verklighet ändå. för nu tror jag väl inte man kan vara närmre döden och fortfarande vara vid medvetande?

okej. som exempel så tog ordet "medvetande" 6 försök att stava rätt.

huvet sprängs närsomhelst, och jag är nog uttorkad om en kvart eller så om min rinnande näsa tänker hålla den här takten. och jag aktar mig jävlaranamma från att röra mig så att den mjukaste av alla tröjor gnider lite fint likt silke mot huden, för det känns som jag precis blivit nedstoppad i en avfallskvarn.

svininfluensan eller inte. men det är inte roligt att vara vid liv just nu.

fan också.

4 kommentarer:

  1. aww, gomman! inte gå och få grissjukan nu. :C krya på dig, poos!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Och lova att du söker hjälp om du får svårt att andas. Annars tror jag att godis och glass är en bra medicin, det får man äta när man är så sjuk!

    SvaraRadera
  3. men jag får ju inte ens gå till affären och handla! snyft... godis... vill ha. men tror inte jag känner nån smak av det iaf... mitt te smakar likadant som nudelsoppa med kycklingsmak

    SvaraRadera
  4. Men när kommer din sambo hem igen då? Hur länge ska du behöva klara dig ensam?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!