Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-22

Planerat mord

Det är ju så jävla skönt att rensa ur garderober, alla prylar som ligger på fel plats, slänga halva förrådet, planera en ommöblering, och fylla kartonger med sånt som ska ut på tradera.

Lyssnar på Lily Allen i bakgrunden, dansar och rensar och svettas som en gris. Så jag räknar det lite som träning idag. Ni skulle se mig dallra med fettet här hemma...
Hopp och skutt och piruetter och kökshanddukarna är vips på ett nytt smartare ställe.

Och så kommer Fredi in från att ha varit i vindsförrådet och rensat ur massa skit.
och ASGARVAR!

jag stannar upp och blänger lite... "VAD?!"

Fredi skrockar lite till: Du ska se hur roligt det ser ut när du skakar på rumpan sådär! Det rör sig jättemycket!

Behövde jag berätta att jag kommer spendera de närmaste åren på Kumla anstalt?


Dagens spotify fynd: Knock 'Em Out av Lily Allen
störtskön text, och skön Jazzig musik...



I'm glad, You came into... MY MOUTH?!

3 kommentarer:

  1. duktiga emma! :D

    ps. be fredrik skaka på rumpan så ska vi se andra saker som dallrar och flyger!

    SvaraRadera
  2. nä idag är jag på humöret då jag bara skulle säga: nämen! den är ju sååå liten så det rör sig ingenting!!

    SvaraRadera
  3. jag tycker din rumpa e fin...

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!