Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-22

Mini-pittar och fula fiskar

Det skickas ju nakenbilder till höger och vänster på nätet hela tiden. Själv har man fått ett par över mail från helt okända personer... och då utan att be om det eller delat med mig nåt naket själv.
och då undrar jag lite såhär...
Vad är det för personer som känner detta behov av att "blotta" sig för okända över nätet?

Jag började tänka på det här efter ett inlägg av Mentackskaruha - Kim som fått en liten mini-pitt i brevlådan..

Min sista kommentar på det inlägget låter såhär, och sammanfattar väl de flesta av tankarna kring det här ämnet:

"men att ens tro att någon skulle vara intresserad av att se ens kön fast man aldrig mött idioten? vad är det för självbild till att börja med? eller är det nåt extremt bekräftelsebehov? om nån vill se ens kön så brukar det ju komma fram förr eller senare, och då får man väl göra vad man vill med den förfrågan. men att bara skicka till höger och vänster förstår jag inte. vad hoppas man på? att nån ful fisk ska nappa på lilla masken?"

2 kommentarer:

  1. med största sannolikhet är det väl nån form av störning. tror inte att någon normal människa med sinnet i behåll har det behovet av att visa upp sitt kön för främmande människor. jag hoppas inte det iaf!

    SvaraRadera
  2. haha. Jag har inför min inre syn sett ljuset! Det var bäcksvart. Trycket öronbedövande. Vart är lilla masken på väg undrar jag... Jaha, där borta är det något som lyser... Hmm har puben öppnat även här nere eller är det en undervattensfarkost? Lilla masken går igång direkt med tunga artilleriet redan innan de setts. "Kan inte du suga av mig, det är det bästa jag vet? Vill komma i ditt ansikte och fylla munnen så är du min..." "Blubb blubb" kommer svaret och precis när lilla masken anar sitt mål så hoppar han på henne och de rumlar runt direkt. Han hinner med en tanke innan hon tar honom till himmelriket. Oh, she likes it rough!

    Marulken får värsta chcken. Shit tänker hon, jag har bara slickat i mig fisk tidigare men köttpinnen rev skönt hela vägen djupt ner i halsen. Deepthroat; [X] check! "Lilla masken" hooked me [on a feeling]?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!