Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-31

Paris Hilton, Oprah och jag

Usch att vara sjuk för med sig bra och dåliga saker.

+
Får sova hur länge man vill på mornarna
Man får äta (nästan) vad man vill
Man har ursäkt till att vara lat
Och folk tycker lite synd om en

-
Man är sjuk.
Man mår skit.
Man blir sentimental.
Tittar på TV en hel dag, och kastar bort allt intellekt
Man orkar inte annat än vara lat.


Det värsta är när man ligger i soffan och tycker synd om sig själv och är lite smått utsvulten på sällskap, och uttråkad för att man inte orkar göra annat än ligga ner... då visas ALLA snyftprogram på TV.

Förstår ni vad det gör med en smått sentimental tjej att titta på Oprah, Extreme Home Makeover, nån snyft-film typ som P.S. I Love You, eller nåt annat snyft lull-lull...
Jo man blir en känslomässigt monster.
Och inte blir det bättre av att försöka bryta det sentimentala mönstret genom att dumsurfa lite tuffa videos på Youtube... för då kommer man självklart in på nån solskens-historia från Britains Got Talent, eller X Factor eller nåt annat "Amazing"...



fan, nu sitter jag och grinar i takt med den snörvlande näsan och vet itne vad jag ska hitta på... kolla på nån dålig film med Paris Hilton??

Nä, jag läser nåt gammalt inlägg av min kära favorit Mentackskaruha-Kim istället.
Då blir man glad. Speciellt över det HÄR inlägget... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!