Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-20

Hamas-medlemmen och katten

ekonomi bygg var inte så läskigt som jag trodde. och klasskamraterna verkar riktigt kul några av dem.

hörde imorse på "för tidigt" med Bollnäs-Martin på Bandit...
han pratade något om en utmaning han hade för Erik och Mackan i somras. Att de skulle äta en hel purjolök var...
Men...
Bollnäs-Martin: Jag valde att inte ta nån purjolök, för de såg ut som gamla hamas-medlemmar på flykt där de låg. Så det blev en rödlök istället.

Jag dööör! Fan vad kul sagt. varför är inte jag så kvick i käften för? hahaha...

kommer hem, och kattfan får gå ut i sitt lilla koppel. men slänger onda ögat mot mig för hon tycker att det är mitt fel att det blåser.
bortskämda katt..

Dagens Spotify-fynd:

Have you got in you? av Imogen Heap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!