Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-19

Före och nu.

På bilden nedan väger jag nästan 110kg. Fet och ful, fet och ful.


På den här bilden har jag gått ner 20kg, och har på mig samma arbetsbyxor som ovan. Först nu ser jag den riktiga skillnaden. Var fan tog röven och magen vägen?



Dagens låt från Spotify:
Capital G av Nine Inch Nails, remix by Paul Epworth

9 kommentarer:

  1. Shit vad snygga armar du har också!
    Mina verkar man inte kunna stressa på. Dom är fortfarande helt dallriga dom jävlarna...

    SvaraRadera
  2. Tack!! ja där har jag väl alltid haft tur. har aldrig haft problem med dem. men kan bero på att jag alltid jobbat med tunga lyft och så. alltid haft lätt för att bygga muskler just på armarna. har ju problem med ben och mage istället.

    SvaraRadera
  3. Jag hänger gärna med och handlar böcker, det finns galet många på min lista som inte finns på bibblan. jag blir ruinerad.. men visste du att vi får åka sl med studentrabatt nu?

    Varför berättar ingen sånt klart och tydligt för en! Öh, eller så var det kanske eventuellt jag som inte lyssnade.
    mycket bra i vilket fall som helst!

    SvaraRadera
  4. ja verkligen! visste jag inte.

    SvaraRadera
  5. men det är ju det jag sagt hela tiden, du är TIGHT!! :D

    SvaraRadera
  6. hahhahhaaaa... du kan va tajt. ;) pos

    SvaraRadera
  7. Riktigt bra jobbat!! stort + till dig!!

    SvaraRadera
  8. SHIIIIIET vad du har varit duktig! Grymt bra jobbat!

    Heja heja! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!