Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-12

Träningen idag.

Idag blev det inte så mycket till träning. Endast en halvtimmes promenad i rask takt med Fredi ner till Gustavsbergs hamn, och tillbaka.

Tillbakavägen är endast uppförsbacke, så det är sjukt jobbigt. För det är inte bara en uppförsbacke som vilken annan. Näe, det är en jävla alp-backe! Som vägen går kringelkrokar uppför för att inte luta 45 grader. men eftersom jag lurar mig själv att jag är ung och inte tycker det är jobbigt, så genar jag... och ångrar mig halvvägs... men upp ska jag! är ju bara en sån liten bit kvar!

sen är man snart hemma igen, och dör i duschen... iskallt skare va! för just nu mäter temperaturen utanför ett av fönstrena till 28 grader! Mysigt mysigt.
tur att det är blåsigt idag i alla fall.

katten har avlidit likt en prinsessa på ärten på min obäddade del av sängen. Så jäkla nöjd att hon hann före min bäddning...
ska nog se vad som krävs för att återfå ägandet över sängen... peta på med pinne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!