Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-12

Mer träning.

Sit ups diagonala 12x3
Backups diagonala 10x3
Armböj, mot kroppen 10x3
Dips 10x3
Tå upp 12x3
utfall 10x3
Upphopp 10x3
Knäböj 10x3

Ställde mig på vågen.
Törs inte skriva upp vad den visade. Pinsamt att jag slappat till mig så jävligt efter att det gick så bra förut.
Fick ny ved på elden, och tar och kör lite styrketräning här hemma också. Trött på att vara tjock.

Skönt att äntligen ha bra motivation.

Nästa helg åker vi till Finland på semester. Och tro inte att jag tänker bli förslappad bara för att det är semester. Näedå... Det ska fanimig tas med träningskläder, så jag kan kuta lite och träna nere vid bryggan också.

Kanske blir det lite forsränning med när vi ändå är vid Langin Koski, i Kotka.

Jaha, nu kom Fredi hem. Jag tänkte att vi skulle äta bulgursallad, med ugns-stekt Kalkon-bröstfilé... nyttigt, och gott.

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!