Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-12

Jag borde kanske ta och diskutera det här med Fredi...

Jag har lagt upp träningsprogram och verkligen satsat stenhårt. Samtidigt som jag börjat lägga upp bra matlistor med nyttig god mat.

Dagens middag: kalkonbröstfilé, med bulgursallad och gurk-vatten.

Fredi kom hem från Coop:
- Äääälskling... jag tänkte att jag skulle göra dig glaaaaad... för att du är en sån duktig tjej som tränar och har dig...

Och fanskapet tar fram en stor påse full med Donuts med allehanda olika glasyr och strössel på!!!!

Ibland undrar jag om jag inte skulle klara av att gå ner i vikt bättre om jag var singel.

3 kommentarer:

  1. haha, men aww.. jag VET att jag redan hade nått min målvikt om jag var singel. :P

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att han är en smal jävel som aldrig behöver tänka på vad han stoppar i sig? Sånt är så himla orättvist!

    SvaraRadera
  3. japp... han är sjukt smal... eller... inte biafra-smal... men smal e han. jävla skitstövel. =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!