Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-25

Suomi perkele!

Här kommer det lite bilder från Perkele-land.


Mys i roddbåten.


Fiskades lite. Fick två mört-jävlar. varför finns dom? de går ju inte ens å äta!




Gick på marin-museum. Jäkla cool arkitektur.



Nån som vill bära korsett?!


Gick på isbrytaren Termo också. STOOOR båt. Cool. typ från 30-talet? eller ännu tidigare?


Ångturbinerna var enorma. Pappa såg liten ut.


De visste vad som var viktigt att ta med?


Eh... ja... de är ju tvivelaktiga de där finnarna.


Lilla stugan.


Och igelkotten Siili som åt ur min hand. Så söt så.

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft det myspys! Skönt att Sessan mår bättre.. här hemma börjar vi ha kattbäbisar överallt. haha. De börjar bli riktigt livliga.

    Ha en bra semester! :)

    SvaraRadera
  2. Jaja... Nu har du haft din semester.
    Dags at tkomma tillbaka!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!