Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-08-02

Å skalman han e tlöött.

Aldrig mer ska jag göra av med såhär mycket energi under en semester. Jag har haft sjukt kul, och mycket trevliga stunder, men jag är inte utvilad för fem öre.

Senare under dagen ska jag lägga upp lite bilder från Bohuslän. Tyvärr vart det inte så många, då vi kom ner till storm och regn och rusk. Men mysigt hade vi ändå.

Så nu vet ni att jag lever i alla fall.. ska skriva mer senare.. Måste bara umgås lite med Fredi innan han måste åka till jobbet.


Förresten! GRATTIS STEFAN PÅ 17-ÅRSDAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!