Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-18

kattvakten


Imorgon bär det av till Finland.

Fredis lillebror Stefan kommer att vakta lägenheten, katten och blommorna.
Har precis visat honom hur man ger Sessan medicin också...

Hon har vart och ätit lite själv. Men nu ligger hon under sängen igen och surar... Hon är super arg på mig som tvingar i henne medicin hela tiden. Hon har vart ute idag och promenixat. Frisk som en nötkärna... eller nåt.

Hon verkar tro att hon är en ko som ska beta gräs i alla fall... Skönt att hon äter NÅNTING i alla fall...

Får se om lägenheten är hel när vi kommer tillbaka.
håller tummarna.

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!