Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-10

Cravings

Jag har extremt sug efter alkohol just nu. Eller egentligen vadsomhelst som kan få mig att slappna av från verkligheten lite grann...

Verkligheten gav mig precis en käftsmäll, och jag pallar inte grotta ner mig i det. Kommer bli ledsen annars.

Fick bara reservplats på alla tre program jag sökt till höst.

Och jag tänker inte lura mig själv och tro att jag kommer in ändå. Så nu tänker jag vara negativ och ska supa mig full på Captain Morgan ikväll...

Moget? näe. men ganska skönt och ansvarslöst. länge leve livet som ung vuxen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!