Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-07

Aldrig mera fetto!

Nu har jag påbörjat träningsdagbok.

Jag ska blanda både kondition och styrketräning hemma, förutom gymmandet som ska återupptas nu. Jag har fått ny motivation och ny ork att ta itu med vikt-helvetet och snart ska jag vara nere i mina 70kg!

Japp. Jag har äntligen ett utstakat mål, och tänker nå det, hålla det och leva som en smal människa oavsett vad det kostar.

Så välkommen till en helvändning i mitt liv!! Operation: Känd och smal... eller iallafall smal.


Nästa Arvika-festival ska jag inte se såhär jävla fet ut på varje bild som tas! Det är en sak som är säker! Dags att tajta till och stärka upp, och ta mitt sista coach-pass på gymmet som jag får gratis.

3 kommentarer:

  1. Jag vill också börja träna gumman.. men inte ensam. Har ju kvar mitt medlemskap på worldclass..... ska bort med 10mamma kg =)

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde ha dig som pepp baby. Kunde vi tävla o se vem som dumpar 10 kilo först :)

    SvaraRadera
  3. JAAA!!! till båda tvåååå!!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!