Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-07-07

Aftermath

Det är nu man börjar landa.
Det är nu tankarna kommer om vad som var bra, om vad som var dåligt. Och känslorna blandas ihop till något de inte var.
Allt förstoras, förvrängs och minnena byts ut mot hörsägen.

Men känslan av helheten sitter kvar. Att det var lyckligt.

Jag förstår ännu mer efter Arvika-festivalen att jag borde uppskatta mina vänner ännu mer, och jag ska ta hand om dem bättre.

Sådana vänner som jag har, är det få förunnat att ha, och jag älskar dem över det mesta i livet.

Idag är första dagen av "Operation; Stärka Vänskapsband".

Ska försöka få ihop lite tid till att umgås med Sandra nu. Det har tagit alldeles för lång tid!



Jag bjuder på en bild på Nine Inch Nails, deras antagligen sista spelning någonsin i Sverige. Efter 20år i branchen vill Trent Reznor lägga av... mitt hjärta gråter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!