Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-28

Om kubb och dränkta råttor


Hemma hos mig har jag sol hela dygnet genom fönstrena.. så det blir lite småsvettigt i köket/vardagsrummet. Sitter och flåsar i soffan som en annan svett-Helga.
Där vid bakdörren hänger även min fina gardin med älgar på.. som har hängt där sedan i julas. För ja. Det är en julgardin. Lat? Nejdå... jag tycker bara den är så fin. Eller så är det vad jag skyller på.

Tjejerna förlorade igår på Kubb... grabbarna blev glada över det. Fredi fuskade någon gång, och Conny retades och försökte få Zara att fuska åt honom. Filip som är i yngre tonåren var den som betedde sig mest moget i sitt lag. Conny är 31 å Fredi 24. Vad säger det om valet av karl?

Det var lika bra att de vann annars hade Conny velat åka hem för han blev sur och Fredi hade vart tyst resten av kvällen.
Mogna killar vetni.

Katten är halvdöd i hettan. Funderar på om man skulle ta och duscha henne igen. För att svalka stackarn. Minns ju hur det var sist dock. Tyckte lite synd om henne när hon sprang omkring blöt och såg mer ut som en dränkt råtta än en ras-katt.


Höhö. Hon såg ju kul ut. Kanske skulle ta sig en liten fajt i duschen ändå? katten måste ju komma till liv snart innan man blir lite orolig av sig... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!