Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-28

Kräftskiva?


hej hej! Jag fyndade på Coop ihop med Saccan i förrgår och hittade denna fina "keps" för bara 19kr! Tänkte det att det är bra att skydda sig från solen och inte bränna sig så mycket i år.

Jahaja. Det gick ju bra? Nej. såklart inte.

Åkte ut med båten idag med Tina och Conny och deras dotter Zara. Lade oss på en klippa utanför Djurö/Vindö och solade och käkade picnic. Jag doppade mig också i havet, var ett enda grunt ställe som jag vågade mig i. Men inte länge. Var superskönt.

Hade en liten tjej som heter Zara som tyckte att det var det roligaste hon varit med om.
Hon hade blivit lovad att få köra båten av Fredi, men körde mest i cirklar. Passande att det var precis framför Kustbevakningen på Djurö också. De lär ju trott vi var fulla som ägg.

Nåja. Såhär sexig och snygg är jag nu! Grundat bra på brännan inför Arvika nästa vecka.
Blir tydligen Afrika-varmt heeeela veckan! oh fy... vad jobbigt livet är ibland? =)


1 kommentar:

  1. men asså, hahahaha! använderu inge solskydd, hunny? :P

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!