Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-24

Fläskröv på Arvika

Idag kommer Saccan hit. Det ska bli mysigt. Antagligen kommer det resultera i bull-bak.
vi gör de bästa bullarna! och där sparas det inte på onyttigheterna inte. Men det ska man väl inte när det gäller bullar heller. Gäller väl antagligen att inte äta så många bara.

Hur går det med mitt s.k bantande då?

Njae... inte så bra.

verkar inte gå upp nåt i vikt, utan håller mig här. Men vill ju gärna gå ner mer. Har t.o.m köpt ett par motivations-jeans! Ett par skitsnygga jeans som är en storlek för små. =)
Äter inget särskilt onyttigt, men har inte tränat något särskilt. Tappat motivationen helt, och återfått det dåliga självförtroendet.
Det är ju egentligen bara att pallra sig till gymmet och köra. För det kommer kännas skönt efter jag väl kört ett pass. Men ändå... att ta sig dit bara. Det går lite trögt bara.

Jag lovar mig själv att verkligen ta tag i mig själv hårt efter Arvika-festivalen.
Festivalen börjar nästa vecka, och jag åker på Onsdagen. och under tiden där tänker jag inte hålla tillbaka på godsakerna inte. Kommer ändå dansa som en galning till banden jag vill se. Så jag antar att jag kommer bli av med alla kalorier så. =)

Oh vad jag ser fram emot det!

2 kommentarer:

  1. hehe, får man komma och göra allt det där utan barnen också..? :D

    Jag är grymt avis på dig som har båt också.jag kommer från saltsjö-boo och det är skitmysigt att båta runt där ju...

    Buhu, vi har bara en sketen grävd kanal här. Och ingen båt.

    SvaraRadera
  2. snyft... stackars! självklart får du komma och göra det utan ungar! =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!