Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-25

Ansträngande

Dagen har bestått av:

Gullande med lilla Nova på Delselius Konditori ihop med Maria.

Busande med Zara hemma hos Tina och lite stänka vatten i hettan från solen.

Grillande och vin med Ronnie och bara allmänt kul.

Nu är jag full. och nu vill jag sova. Mätt, trött och nöjd över denna oerhört jobbiga dag i 25 graders hetta... =)

Jag vet i alla fall att jag är snygg! Snygg jämfört med den här jävla sparkade bävern...
stackars människa, det måste ju vara ett skämt!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!