Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-14

En bomb!

Nu bombas det bland släktens lägenheter minsann...

stackars fredis lillesyskon bor i porten bredvid...
å nettan med sina två barn bor i den andra porten bredvid..

men farbror polisen sa att dom inte fick vara hemma i natt.

ojoj. HÄR kan man läsa om det...

HÄR
är Annas inlägg om det... Hon bor i det huset.

tänk att man bodde i huset bredvid för bara några månader sedan. och att svärmor, och fredis pappa med familj och farmor och alla vänner bor kvar där.. några i samma hus, eller i samma port. heeeelt galet!

blev lite blek när jag fick höra först. men sen fick jag ju veta att det inte var någon fara.

men ändå lite läskigt.

2 kommentarer:

  1. Väldigt obehagligt... Hoppas polisen kan ta reda på vilken galning som gjorde det...

    Jag har tre veckor kvar att jobba, sen har jag occeaner av tid att strosa runt på museum! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!