Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-06-14

bärpaj, tacogratäng och tjock släkt

Nu är jag helt slut efter den här helgen.

Föräldrarna for iväg nyss i Hyundaien... fort som attan gick det.
eller neee..
men de åkte i alla fall..
katten tror nog hon kommer avlida... hon vill bara sova.
förstår henne. jag med.
trevligt igår.
svärmor och svärfar. tina och conny + "farbror henning", och zara.
nettan + tony o shakira.

sen åkte dom puts väck. kvar vart tystnad och trötthet och disk.
jag gjorde en supergod tårta och bakade mumsig paj!
till middag blev det taco-gratäng som alla verkade tycka mycket om..
tre stora ugnsformar gick åt!
tjocka släkten jo jag tackar. =)

snart ska vi till våran lilla båt och visa den för svärmor som var nyfiken och låsa den med kätting och hela tjotafräset...
vill ju inte att den ska bli stulad nu när man äntligen fått hem den...



Och mycket vaniljsås ska're va!!

1 kommentar:

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!