Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-23

intervju, inflyttning, ork

Intervjun gick super! jag kände det! men sen beror det ju på vilka andra som kom på intervju också... dom kanske var bättre än mig. oh, hoppas dom är fula och dumma allihop..
själv var man både snygg och smart och charmade både killar och tjejer, unga som o-unga... verkade vara perfekta jobbet för mig.
sånt vill jag hålla på med resten av livet! vet bara inte ännu vad jag får berätta om det hela, så jag väljer att inte skriva så mycket alls.
jag hoppas hoppas HOPPAS jättemycket.. skulle betyda oerhört för mig....

lekte med martin igår när ja ändå var inne i stan. det var mycket trevligt. satt på tullys och fikade och peppade upp oss inför helgens stundande bravader.

för att då så är det INFLYTTNINGSFEST!
aa.. hemma hos Sandra och Daniel! ska bli superkul! å sen så är ju Ronnie världens bästa kompis. Jag får låna hans säng att sova i... fast han själv inte är hemma. världens sötaste.

Fredi kom hem idag... min fin. skönt när han kommer hem på torsdagar. Då får man lite extra lång helg ihop.

Imorgon blir vi bjudna på middag utav Malin och Johan i Stavsnäs... musigt.
Så det var en liten uppdatering. Trist javisst. Men jag orkar inte skriva så mycket just nu. Sen kanske.

3 kommentarer:

  1. Man får vara kär i mig.

    :D

    SvaraRadera
  2. hihi, nu längtar jag ju så ini vassen till imorrn! ses då, bäjb. poos

    SvaraRadera
  3. Men jag kan ju inte bli kär.

    Mamma säger att det är för jag är så kär i mig själv?

    Kan det vara så?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!