Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-25

HÄRMAPA

1. Hur gammal är du om fem år? 28.

2.Vem var den sista du träffade? johan

3. Vilken var den senaste film du sett? Mumien...uh, me skorpion-killen

4. Vem ringde du senast? Fredi.

5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Oii, nu ere kalas igen, när sticker du imorn? Tjohoo" Till Martin tror jag

6. Vad är helgens planer? Igår vare middag och vin, ikväll inflyttningskalas i Bålsta...!

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på till vem.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

9. När såg du senast din mamma? Förra helgen

10. Vilken ögonfärg har du?Grön

11. När vaknade du idag? 08:15

12. Har du någon gång hittat en katt? Oja... vill inte räkna upp.

13. Vilken är din favoritplats? På en picnic-filt eller hö-bal i äppelträdgåden vid Skoklosterslott en varm sommardag.

14. Vilken plats föredrar du minst? En grotta. Rädd att det ska ramla stenar på mig.

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bra jobb, me Fredi, uh... kids kanske?

16. Vad skrämde dig som barn? Cowboys och skelett

17. Vem fick dig att skratta senast? Fredi

18. Är du för ung för att äga vinylskivor? njäe.. fast ja har inga, men vill ha.

19. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär..

20. Sover du med eller utan kläder på dig? Ibland om ja fryser... har ja linne.. annars... free as a bird

21. Hur många kuddar har du i sängen? 3 som ja har. 2 som Fredi har. Alla används när Fredi inte är hemma.

22. Hur många landskap har du bott i? 3

23. Har du någon gång spytt på någon?? aa... haha, sen dess har jag aldrig ätit marshmallows igen.

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

25. Är du social? jag tycker det.

26. Vilken är din favoritglass? GB Sandwich

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? åka till egypten, sen spara resten.

28. Tycker du om kinamat? friterad fläsk är gott, me ris, å den dära såsen... rästen får ni behålla.

29. Tycker du om kaffe? oh, går inte att leva utan.

30. Vad dricker du till frukost? vatten... eller kafi. eller kanske te, eller mjölk, eller oboy.. eller asså. ja äter oftast inget till frukost...

31. Sover du på någon särskild sida? ja somnar i framstupa sidoläge me ansiktet mot vänster.

32. Kan du spela poker? aa..

33. Tycker du om att mysa? oh bäst!

34. Är du en beroendemänniska? *harkel* näääeeee... *måste ha, måste ha, måste ha*

35. Känner du någon med samma födelsedag som din? näe. inte ens hört talas om.

36. Vill du ha barn? äggsjuk.

37. Kan du några andra språk än svenska? finska, engelska

38. Har du någonsin åkt ambulans? japp. inte kul. obekvämt å skakigt.

39. Föredrar du havet eller en pool? pool. finns inget läskigt där.

40. Vad spenderar du helst pengar på? resor. knark, horor, poker...

41. Äger du dyra smycken? värdefulla för mig om inte annat.

42. Har du någon gång testat narkotika? Ja.

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi

44. Vem är den roligaste människan du känner? haha... oj va många det fanns å välja på... pass!

45. Välj ett ärr på din kropp? Mina små ödle-liknande ärr på knät efter alla operationer.

46. Vad har du för ringsignal? Great Big White World - Marilyn Manson

47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? mamma har nog kvar en av mina första mössor.

48. Flirtar du mycket? omedvetet tror jag. iaf va folk sagt. inte meningen!

59. Vart togs din profilbild? framför datorn i v-rummet.

50. Kan du byta olja på bilen? japp. å t.om spänna handbromsvajern!

51. Har du fått fortkörningsböter? Nej.. men borde fått många gånger.

52. Vilken var den senaste bok du läste? Hanteringen av odöda - John Ajvide Lindkvist

53. Läser du dagstidningen? Nje

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Niet

55. Dansar du i bilen? Oftast står jag upp på taket och dansar samtidigt som jag kör... VEM FAN KAN DANSA I BILEN?!

56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit rock 106.3

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ägg

58. När var du i kyrkan senast? Minns inte

59. Är du nöjd med din kropp? om tio kilo tänker ja vara det!

60. Är du gift? näe.

61. Skriv dina 3 närmsta vänner spontant: sandra, desse, ronnie

62. Skriv de 2 vännerna du tycker det är roligast att umgås med just nu? sandra, martin

63. Var du byxmyndig när du blev av med oskulden? aa... sen i starten

64. Tror du ärligt du kommer hitta din livs kärlek? aa...*mys* min bara min!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar tuttarna!

    Jag förväntar mig nu att du kommer att införskaffa en ÄKTA mentackskaruha-tavla.

    SvaraRadera
  2. haha, men lilla du. tror du inte vi är slutkörda då, haha?
    men det var så jävla kul att det inte gör ett dugg.
    tack för en fin kväll med fint sällskap! pooosi

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!