Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-04-06

In Memorian

Idag tänker jag på gammalt som varit, men som ändå gör sig påmint.

Hur kommer det sig att efter flera år av att gå vidare, så kan en sång få en att nästan gråta...

Jag minns Daniel... han var fin. Vi hade samma hårfärg, och tyckte båda om Garbage och Oasis...
Sista jag kommer ihåg... Daniel sjunger för mig... Wonderwall av Oasis... det var romantiskt. och fint...

"---and after all, you're gonna be the one that saves me..."

Vår romans tog slut... distansen var för stor. Han i Götet, jag i Enköping... vi hördes ett tag. sen tappades kontakten...

Ett år senare var det försent... han var död...
blev bara 20 år.

4 kommentarer:

  1. Usch vad hemskt! "/
    Förstår att minnen dyker upp.

    SvaraRadera
  2. Var försiktig darling. Det förflutna är väldigt förföriskt, men det tvekar inte att på en sekund totalt vända sidan till och bita dig i handen...

    SvaraRadera
  3. sandra: vi kan ta det sen nån gång... lite för privat för allmänt forum..

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!