Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-11-18

när energin tog slut.


igår var en bra dag på många sätt.

* påbörjade en ny kurs i arkitekt/ritnings-programmet CAD. jävligt krångligt. men kul!
* första mötet på utredningen. psykologen var trevlig. jobbigt snygg. haha. gick bra.
* tränade med Tina. jäääävligt nice att få träna igen.
* Fredi kom hem för kvällen och natten.
* somnade tidigt

----------------------------------------------------

även om Tina är van vid hur snurrig jag kan vara så tyckte nog även hon att jag var lite extra snurrig igår innan träningen.
All energi i huvudet tog HELT SLUT efter 2 ½ timme hos den där psykologen.
En timme på BodyBalance. Hade svårt att fokusera, det märktes också att man inte tränat på en vecka. Men det var sjukt skönt!
Men höll på att somna under avslappningen.
Skjutsade hem Tina och åkte hem till Fredi som sov hemma i natt.
Duschade hemma och klädde på mig myskläder, satte på vattenkokaren för att dricka en kopp thé med Fredi innan läggdags.... går in i sovrummet och gosar lite med Sessan.. hör hur Fredi ropar att théet är klart... och nästa sak jag minns är att Fredi väcker mig och säger att det är dags att gå och lägga sig.

Borstade tänderna och gick och la mig... hör och häpna! KLOCKAN HALV TIO!! Och då hade jag redan sovit i en timme.

Vaknade imorse (06:00) superpigg och var sugen på mitt thé. Men jag sparar det tills ikväll när jag kommer hem från plugget. Lång dag idag, och jag är fortfarande lite disträ i huvudet. Har mycket att tänka på. Men det är lungt. Är bara ett möte nu på förmiddagen inför praktik-perioden som börjar i Januari. Och sen Byggteknik på eftermiddagen.
--------------------------------------------------------------

Gårdagens mat och träning:

Frukost: 2lingongrova med leverpastej + 1glas mjölk
Lunch: Keso och en avocado + vatten
Middag: Blodpudding med lingosylt och fyra bacon-skivor. nam nam.

Träning: 1 timme BodyBalance. Med uppvärmning i 20minuter på diverse maskiner med låga vikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!