Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-16

sjukhus, uttråkning, kafi

Har börjat spela ett nytt spel. Fick de av Fredi... Hospital Tycoon... jättefånigt, men kul! typ svårighetsgrad 3-åring... :)

Har fan tråkigt hela dagarna. Så jävla trist att inte ha nåt att göra. Jag ser inte fram emot måndagar då de bara påminner mig om att jag inte har ett jobb, och inte måste gå upp på mornarna för att ta mig någonstans som gör mina dagar värda att stå ut med.

usch fy fan.. livet saknar mening utan ett hederligt dagsverke...

nu e Malin å Johan här och ska dricka kafi och te... mums... ja ska dricka grönt te med mint i... ont i halsen ju.

p.s. jag kom på vem Linus Lizard va nu... hihi. säger inte mer nu... hihi.

1 kommentar:

  1. Åh, de fantastiska måndagarna som påminner en om hur otroligt kul det är att vara arbetslös. :(
    Du får komma hit och hälsa på mig!! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!