Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-27

Katrin Zytomierska f.k.a Shulman

Jag har fortfarande inte fått några bilder utav kattungarna. Men de verkar må bra alla fem ialla fall! Är snöstorm här hemma. Kommer knappt utanför dörren innan man fryser ihjäl. Lagom kul vår-väder liksom.

Blev irriterad över elak-bloggare idag. Läste nåt gammalt inlägg utav Katrin (Schulman) Zytomierzka nån stans, tänker inte ens lägga upp länk...
Gillade henne förut. Hon var rättfram sa vad hon tänkte och var bara så brutalt ärlig utan skrupler. Men nu verkar hon inte ens ha nån grund i det hon skriver om. Hennes enda mål verkar vara att vara så elak som möjligt?
Att gnälla för gnällandets skull är bara rent av patetiskt. Och visst fine. Vissa saker kanske har en poäng av det hon skriver, men att sjunka så lågt att man går till personligt angrepp? Näe, inte min kopp te kanske. I alla fall inte när det inte finns nån större anledning till att gå på någon.

Det hade varit en annan sak om det är en person som själv ligger på den låga nivån, eller någon som bara fiskar efter "bråk" med sina ord. Då börjar det kanske bli dags att försöka nå fram genom att bli barsk. Men att utan anledning börja hacka på folk för att de ser ut på något sätt är inte okej.

Om hon kan, så kan jag. Hon har ful näsa. vilken tur att min näsa är så snygg va?

1 kommentar:

  1. DET är en människa jag bara inte klarar av. Hennes röst ger mig rysningar och.. alltså, nää. Jag orkar inte ens. :P

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!