Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-10

31 dryga frågor

31 frågor

1. Stänger du av mobilen när du sover? näe.. borde man det kanske? får man strålning i hjärnan annars?
2. Vem såg dig senast naken? uh, Fredi... om man inte räknar med katten som också ville duscha imorse.
3. Hur såg du ut på högstadiet? Smal som en sticka och nördig.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Smal som en sticka och MILF:ig
5. Hur var du på dagis? ojoj, högljudd och ego?
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Tror ja e ganska tacksam som arbetskamrat. Hugger i där det behövs liksom, tar ganska mycket eget ansvar.
7. Har du celluliter? Uh.. säkert ur nån vinkel som jag inte ser själv.
8. Biter du på naglarna? Har gjort.
9. Har du något handikapp? Näe, inte ens i golf. vet inte ens vad det innebär, spelar inte golf
10. Är du rädd för att få hängbröst? Yes indeed.
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Beror på vilken dag du frågar.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Artig, men bestämt nekandes.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? typ 7? ja gillar tjejer, men blir kär i killar.
15. Tror du på utomjordingar? man kan ju knappast tillhöra den enda intelligenta biologiska organismen i universum. eftersom vi inte är särskilt intelligenta ens.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Kyckling bröstfilé... eller oxfilé... vet inte vilken ja skulle välja mest. Gurka kanske?
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Linssoppa eller isterband, eller nåt med pepparrot... *kräk*
18. Har du blivit arresterad? näe... men förhörd, räknas det?
19. Ljuger du? Alla behöver inte veta allt.
20. Har du kysst en polis? Näe, men en officer. Räknas det då?
21. Är du rädd för Securitasvakter? Öh, näe. Inte riktigt va!
22. Har du någonting att dölja? Nej. absolut inte. nope. nada. no... typ.
23. Vad har du på din nyckelknippa? Hemnyckel, postfacks-nyckel, tvättstuge-bricka, bilnyckel, säkerhetsbricka, och en nyckelring med Marilyn Manson på.
24. Är du/har du varit gift? näe
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? uh, om ja lovat. annars nej.
26. Kan du laga cyklar? ja tror det.
27. Kan du fixa med bilar? om jag får för sambon.
28. Brukar du köra om? Jag har ju BMW! (babe med winge)
29. Kan du baka bröd? t.o.m gott bröd.
30. Vet du hur man frostar av en frys? ja
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? How I met your Mother. Jag skulle gifta mig med Finch. Han e så söt... haha.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar att jag får dig att le. :*

    SvaraRadera
  2. svar på klitorisgnugg finns att läsa på min blogg under din fråga.

    till dig från mig.

    PRESENT!

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!