Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-03-13

Underliv och snöskottning

Coeur de filét de Provencale... haha, ser ut som ett krämigt kvinnligt underliv på potatisbädd... usch, äckligt. fast det smakade gott, men nu kommer jag aldrig laga det mer igen... iiiuuuuwww...

Hahaha... vad jag älskar den här bloggen. Inte mycket får mig att skratta så...

Kim är min nya idol?

Nä, skulle bara vara läskigt. Hon verkar väl kul bara antar jag. Men jag tänker läsa... och le. Hoppas hon skriver ofta nu.

Har varit uppe på Stockholms tak nu i tre dagar i streck. 07-16... väldigt tungt att skotta snö... men oi så kul det är!

råkade komma en istapp på en porsche för nåra som skottade ett annat hus. Stackars porsche... hihi vet inte varför jag tycker "rätt åt dig"? jag är nog bara avis... inte på att han har en porsche, utan mer på att han har råd att köpa en... jag vill också ha råd att köpa en porsche. Fast jag skulle ta pengarna och köpa nåt annat istället... kanske en prius?

eller bjuderu?

5 kommentarer:

  1. INTE EN PRIUS! daniels honda är fan bensinsnålare än priusen. av någon anledning som jag än inte riktigt vet om, så hatar jag iaf denna jäkla prius. den är ju så ful! :( och så känns den som något alla rika idioter köper för att slippa ha dåligt samvete över allt annat de gör för att förstöra miljön.
    jag saknar dig, förresten!

    SvaraRadera
  2. Frökens gastronomiska paralleller mellan kulinariska styggelser och kvinnliga genitalier är tämligen otäcka. Ändock kanske jag bör passa på att utdela en smärre eloge för tappert försök.

    Då jag för drygt 3 veckor sedan flyttade till en större lägenhet så snubblade jag över dina gamla brev som du förärade mig under min första statliga semester. Det var en dos trevlig nostalgi.

    Jag saknar dig vänskap, tjejen.

    Må väl och hoppas att det fortsätter gå bra för dig.

    /Linus Lizard, gråtare av svarta tårar och skugga från det förgångna.

    SvaraRadera
  3. amen nu vet ja ju vem han är! det är adde... verkligen en skugga från det förgågna... herregud va länge sen... shit pommes. nostalgi eller bara flashbacks?

    SvaraRadera
  4. Fint sagt om den där Kim!

    SvaraRadera
  5. Hehehe, huvudet på spiken. var det ledtrådarna med svarta tårar eller bara mitt ordbögande som fick klockan att ringa?

    Ja, det var ett tag sedan. Jag tror att det är både flashbacks och nostalgi faktiskt. Dessa två moment brukar vandra hand i hand.

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!