Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-23

Öl sugen?

Jag ville så hemskt gärna ha öl i Fredags hemma hos Saccan... men han var en riktig douchebag och sa nej. Lika bra var väl det när man äter antibiotika...
Jaja, finfint hår ser man ut att ha ändå, tackvare Sandras foto-kunskaper. =)

Jag kom på att jag laddar upp alldeles för få bilder. Nu ska det minsann bli ändring!

Frukost: 1 skiva osötat rågbröd med Rökt skinka på, inge smör... det tycker jag inte om. Stort glas kaffe med mjölk i.

Lunch: Hamburgerkött med lite ungsstekt pommes, tzatziki och rårivna morötter.

Mellis: Stort glas kaffe med mjölk, äpple.

Middag: Kyckling med rotfrukter i ugn med chili och rapsolja. Lite rårivna morötter till det som blev över från lunchen. Enkel sås på Crème Fraîche till.

Kvällsmål? vet inte om det blir av. En kopp te kanske. Beror på hur sugen man blir.

Träning idag:

på gymmet.
10 min Crosstrainer, intervaller.

10 min snabb gång på löpband

20 min benövningar med olika vikter.

5 min mage

5 min rygg

5 min armar

5 min stretch

Mycket bra dag idag. En positiv dag!
Min sjukskrivning gick ut. Och jag känner att det bara är skönt. Att det är ett avslutat kapitel och att jag nu kan gå vidare.
Bara jag får det där jobbet på onsdag. Hoppas hoppas hoppas.

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat tjejen! Nu blir jag skitimpad!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad bra att du ätit ordentligt! *stolt mamma* Gissar att det var skönt att äntligen få komma iväg och träna igen? :) Och mer bilder = tummen upp!

    SvaraRadera
  3. Du är sjukt duktig!!! Själv åt jag semla och betalade tre inkassokrav från din eventuellt nya arbetsplats. Så det är skillnad på folk och folk, fast vi är lika långa och väger näästan lika mycket...:)

    SvaraRadera
  4. Saccan: tass tass... jo kände mig duktig efter alla sjukdomar hit och dit.. =)
    Sandra: äta är bra har jag förstått, synd bara att man aldrig blir hungrig bara. och ja, superskönt. I love.
    Linnea: Hihi, ja folk och folk, vet inte ens om jag klassas som folk.. kanske inte får jobbet, och då står jag där, utan jobb. och utan inkassokrav. vad blir det kvar då liksom? ett komma-tecken?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!