Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-22

Tantigt

Tung snö idag. Har snöat hela dagen. igår gick vi på isen och tittade på glidflygare och folk på skridskor. kul med alla som ramlade. fast det såg ut att göra ont. men jag kunde inte sluta le. kände mig ond och elak. =)

jag har de bästa vännerna i världen. och de bästa människorna i världen i mitt liv. är så glad för er. ^^

önskar jag kunde sticka sockor. tänk vad mysigt att ge bort raggsockor i present och bara kunna mysa runt hemma i ett par man själv gjort... oh.. vad fint. kunna göra mönster också.
jag ska nog lära mig det. för vem tycker inte om raggsockor?!

vad tantigt. men helt okej kanske.
jag vill nog vara lite lillgammal. eller kan man vara det när man är 23?
typ ha på mig basker och kalvskins handskar, tantskor med ergonomisk sula och kanske eventuellt en shoppingvagn. oh vad fint.
och sticka raggsockor.

hmm... ska nog börja med att lära mig sticka halsdukar eller nåt. behöver en.

pooos.

1 kommentar:

  1. jag vill också kunna sticka sockor, hur tantigt det än är!
    jag stickade en asfin halsduk i högstadiet, men jag har aldrig haft tålamodet att lära mig sockor och sånt. det verkar så svårt. :O

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!