Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-08

Fan-tastic

Jag är ett fan. som så många andra här i världen och ens omedelbara omnejd. Jag är ett fan. Ett fan av smart design, vackert mode, känslofylld konst, uttrycksfull musik. Ja av mycket helt enkelt.
Men aldrig någonsin tidigare har jag blivit så stört-förälskad i FASHION...

Ja, jag satt en natt, kunde inte sova. Och där var de! De mest vackra kläderna jag sett! De framhävde kvinnans former istället för att dälja dem! De hyllade kurvor och prisade kvinnlighet.
Jag tänkte för mig själv... tänk om jag hade lite pengar. så skulel jag ha så fina kläder på mig jag med...

Costello Tagliapietra heter modeskapar-paret från New York. De ser själva ut som två halv-buskiga skoghuggare från övre Ohio, men skapar de mest vackra kläderna.


Och som det fan jag precis blivit sökte jag efter en fan-grupp på facebook. men nej, det fanns bara ett valigt "face" (?) jag tänkte att jag kan ju alltid prova och skicka en vän-förfrågan och skriva att jag älskar deras kläder.

hihi. idag blev jag deras kompis där... och jag känner mig som en fjortis! Wuhuuu! jag är fett tajt med mina polare på Fejsis!

Här kommer mina favorit kläder från vårkollektionen 2009:


Men tänk... sådär smal kommer man ju aldrig bli. Men å andra sidan har man inte mycket till kurvor om man är så smal heller. och vilken kille vill vara ihop med en tjej som ser ut som en 11 årig pojke i kroppen?

P.s jag behöver kanske inte skriva så mycket om honom. men garret Pugh har de tuffaste kläderna nånsin. kanske för att jag tycker de är så urläckert bondage.... ;)

Musik: Kraftwerk - Model

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!