Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-02-05

PARADOX

jaha. ytterligare en insikt om sig själv.

läste igenom några gamla inlägg nämligen. och jag är väl för motsägelsefull va?
jag skriver mycket negativt och halv-tråkigt och vilka jag ogillar, eller vilka sorters personer jag föraktar.
och gemensamt med de flesta ja ogillar är att jag ogillar dem för att de är som mig. någon som ältar det negativa.

"
jag ska försöka vara mer positiv i min framtoning"... tänkte jag. och ångrade mig lika snabbt.
en massa solsken och blommor är ju inte ens intressant att läsa om.

misär och negativitet och klagan, och träffande cynism eller sarkasm är det som gäller.
jag vet att det är vad jag helst läser, och jag verkar dela det med många.

och det betyder ju ändå inte att jag själv är en pessimistisk människa... absolut inte. jag ser mig själv som en ganska bubblig och positiv människa. som älskar att påpeka sarkasm i sin mest uppenbara charm.

kul om folk läser ens blogg. kul om folk gillar det. till och med kul om folk inte gillar det.
men det skulle vara ännu roligare med lite kommentarer också.

2 kommentarer:

  1. haha alltså, det verkar bara vara du och jag som kommenterar varandras bloggar.
    det mest irriterande är ju att jag ser på min besöksräknare att det är flera stycken som läser varje dag, men ingen kommenterar. skriver jag så tråkigt? VARFÖR LÄSER MAN OM MAN INTE ENS KAN LÄMNA EN LITEN JÄVLA KRÅKA EFTER SIG!? :) *aggro*

    SvaraRadera
  2. haaha höll på att skratta ihjäl mig av din bloggrubik "det är volanger" shit jag kommer hädanefter använda mig av det uttrycket också när någon påpekar =)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!