Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2009-01-27

Drömmar

Jag kunde inte sova som vanligt. Och började kika runt på internet efter sista minuten resor. Och det finns så mycket nu som är billigt. Men jag har inte pengar till det just nu. Suck... men man får väl drömma va?
Både jag och min Fredi skulle behöva värma upp oss i solen lite och bara få vara med varandra. Vi hinner ju aldrig ses, och det märks av hur båda saknar varandra.

Och så blir man nedstämd av att aldrig bara få vara vi heller. En semester eller låsa in oss i en garderob i en vecka? Billigast är ju garderoben. och där får vi verkligen umgås. Ingen sol dock. Men det kommer vara varmt. Ingen täckning på mobilen. Och efter en vecka längtar man efter sin egna säng?

nä... ja sparar nog hellre till semestern. det är ju sol och bad som lockar.

godnatt och sov gott

1 kommentar:

  1. den där semestern ser ut att få vara just en hägring för våran del också. jag förstår inte hur folk har råd? lever de på knäckebröd i ett halvår innan?

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!