Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-24

Träningsvärk

Hahaha... idag går jag som en gravid anka. Har träningsvärk i nedre magmusklerna och i ländryggen, samt på insidan av låren. Så det är lite smått smärtsamt att gå faktiskt. Men skönt ändå. Då vet man att man tränat på bra. Det var ett tag sen jag fick träningsvärk nu, så det känns skönt att ha det igen.

Fredi kom hem idag från jobbet. Jag har städat, tvättat och fixat hela dagen. För imorgon kommer det två stycken och kollar på lägenheten. Hoppas de kan flytta in tidagare så man slipper dubbla hyror.

Nu ska jag ställa mig och laga mat, och sen ska jag gå ner till klädinsamlingen och lämna tre kassar kläder. Skönt att bli av med lite gammalt, men det verkar inte göra någon skillnad ändå, för det är fortfarande lika dåligt med plats i garderoberna. =)

Middagen blir färsbiffar med kokt potatis, en tomatsås med cayenne och basilika, och en fetaost sallad till.

Sen blir med kvällsmys, med grönsaker i dip för min del och antagligen chips för fredi. Han tycker inte grönsaker går att klassa som mys... det är bara nyttigt... Haha.. kul argument.

Imorn är det tvåårskalas för Zara. Har köpt lite ritpapper och kritor till henne. Funderar på att måla en liten tavla också. Hon älskar ju hästar så det är nog ett bra motiv att ha. =)

Nej, ingen träning föränn på måndag om man inte ska räkna vardags-träning, med att parkera extra långt ifrån allt och försöka gå så mycket man orkar. Inga lätta vägar här inte!

Kramelikrus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!