Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-24

Tjejkväll på gymmet.

Det var jättekul! Var där vid 17:30 och började med en timmes Yoga-lates. Det var jättekul, jobbigt, och sköööön träning. Precis en bra blanding mellan Yoga och Pilates. Hoppas de fortsätter med det på gymmet. Direkt när det passet var slut, så var det dags för Striptease-aerobics... Skitkul, och jobbigt. Men det var länge sen jag kände mig SÅ osexig... haha. Det höll också på i en timme.

Sen käka lite buffé... dricka lite vin, ta en kopp kaffe, och sen var det seminarium om kost och näringsupptagning för kvinnor specifikt. Väldigt intressant, hoppas det blir fler tillfällen.

Imorn kommer jag vara helt slut iaf.

Blev glad när jag ställde mig på vågen idag också. HAr gått ner ytterligare två kilo.

Så från starten på 107 kg, så känner jag mig väldigt nöjd med resultatet hittills.. 94,3! =)
Så, nu är jag ännu mer motiverad och tänker öka träningen ytterligare med fler pass i veckan.. =)

Idag har varit en bra dag. Har fortfarande problem att komma ihåg att äta och sömnen. Men livet känns lättare, och jag känner mig starkare och mer utvilad. Hoppas det håller i sig bara....
Håll tummarna för mig nu bara att viktnedgången håller i sig och att humöret också håller i sig!

Ha det bäst allihop!

Frukost:
två skivor lingongrova med leverpastej och smörgåsgurka, en kopp svart te, med en bit brunt socker.

Lunch: Ingenting

Middag: Tortellini med ost och kantarell sås. Vatten till.

Kvällskäk: Lite snittar på gymmet, ett glas vitt vin, en kopp kaffe och en jäkla massa vatten blev det.

P.s Jag skrev upp maten ändå. Var väl lika bra. Då motiverar jag mig själv till att äta bättre. För det här är inte särskilt hälsosamt det vet jag. Förhoppningsvis får jag det att funka också.

2 kommentarer:

  1. du är jätteduktig! maten kommer, ta en sak i taget och huvudsaken är att du äter tillräckligt när du ska träna (skulle jag tycka iaf).
    grattis till de 2 kilona! :) kram!

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha!! DU var där!! Helt ärligt - jag vågade inte gå till gymmet och köra sån där striptease, kände bara att jag skulle känna mig skitlöjlig, och då har jag ändå jobbat som dansare och danslärare!! Cred till dig som vågade!! :)
    Då är vi på samma gym iaf! Har inte sett dig där nångång, när brukar du träna?
    Kram kram

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!