Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-23

Striptease...

Idag är det "tjejkväll" på gymmet. Ska dit med Nathalie, och vi ska vara med på Striptease Aerobics... Hahaha... jag lär ju göra bort mig som faaaan.
Tänk er en halvtjock tjej som leker pussycat dolls.... Hahahaa...

Nä, jag är mest med för att det ska bli kul att testa. Fast jag suger på både dans och aerobics... Har ingen koordination alls... =)

Inte varit så duktig på maten idag. Så det är inte ens värt att skriva upp.

Jag har skickat in en ansökan om att jobba för försvarmakten iaf. Med att utbilda värnpliktiga inom detsamma som jag gjorde lumpen som.
Skulle vara skitkul. Enda nackdelen är att jag skulle vara i Göteborg under den perioden, fast det är ju lugnt ändå... Har ju polare där så det är ju chill. =)

Hoppas jag får det. Isåfall börjar jag min utbildning redan i januari... =)

Får se vad Fredi tycker om det. Fast det är ju under en så kort period också så det spelar kanske inte så stor roll...

Jaja, skulle vara kul iaf.

Drömde heeeelt cp inatt... Drömde att jag födde fyrlingar, och att nån försökte stjäla dem, samtidigt som jag lagade mat på kvistar och skyddade folk mot orcher. Och sen var jag på en kryssning på ett fartyg jag haft i drömmarna förut som bara har en jäkla massa hytter och en taxfree, inget mer. Aa, där mötte jag ett ex, hans tjej, massa gymnasiekompisar och köpte bacardi Apple. Men största delen av drömmen handlade om att komma på namn till de fyra ungarna. Jättesvårt! En blev iaf Ella, och en blev Alexander. Det jobbiga var att mina ungar inte var lik någon av mig och Fredi. Utan bara lika en massa barn som vi har i närheten. Kompisars barn och brorsbarn och ja... Komplicerad dröm...

Man ska aldrig lita på drömmar. Då blir man knäpp.
Antar jag... =)

Nä, nu ska jag kila till gymmet. Ha det så bäst alla!

P.s. Har gått ner ett kilo till nu! Wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!