Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-19

Mys hela dagen

Vilken härlig dag det har varit! Höst sol utomhus och legat kvar och myst i sängen nästan hela dagen!...
Tänk att det kunde vara så mysigt att vara små-bakis?

Igår var det lite kalasande hos Svärmor och kompani... Som vanligt så resulterar det i en trevlig upplevelse med miljarder minuter av "deep-talk".
Inte mig emot så, men men...

Fredi har nog inte lika mysig baksmälla... haha. Elakt att skriva om alla detaljer här, men ja... Han har den värsta baksmällan man kan tänka sig. =)

Jag har börjat spela ett nytt spel på datorn, himlarns kul.

Dracula 3. Inte så super-läskigt spel. Men jag är så lättskrämd av mig, så jag är rädd typ hela tiden... Svårt är det iaf. =)

Nä, idag ska jag och Fredi äta hamburgare... Eget gjorda. Jag ska ha salladsblad istället för bröd och försöka dra ner lite på dressingen. Jag börjar se ordentliga resultat av träningen nu iaf, och mår inte lika dåligt över min kropp längre. Det har blivit en ännu större motivator för att fortsätta.

Ska nog skaffa mig en våg och ett måttband snart så jag kan skriva upp alla värden, och bli lite mer noggrann och duktigare på bloggandet. Men men... Man är ju en newbie på det här så vad förväntar man sig egentligen... =)

Ser verkligen fram emot att flytta.. Ska bli såååå kul! Skönt med en liten nystart liksom.

Svar till Sandra:
Gustavsberg ligger fortfarande på Värmdö, men bara 15 min från stan med buss. Iaf från där jag bor. Lite skillnad mot 45 min som det är nu för mig.

Tihi... nu fick jag en leverpastej-macka av Fredi... han e så söööt. Men åh så puttenuttigt det blev nu då... Shitshit, får lägga ner med de här fasonerna. Iaf offentligt. Jag är ju astuff och hård-rockig ju!

1 kommentar:

  1. jag har nog aldrig ens varit på värmdö, haha :D
    låter som ni haft/har en mysig dag, vi har varit ute och fotat men daniel kände sig febrig efter en stund så det blev inte så mycket. undrar vad man ska göra av resten av den här söndagen.. :O

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!