Vem är Sockissen?

Är: 182cm lång, med storlek 42 i skor.
Har vägt 122kg som mest.

I Mars 2008 bestämmer jag mig för att gå ner i vikt.

I Juni 2010, har jag gått ner nästan 50kg.


I Juni 2013 har jag gått upp 20kg igen.

I Juni 2014 ska jag vara i form igen.

2008-10-28

Jag ville bara säga....

hur kär jag är idag...

Fredi är världens finaste mot mig.... Nu har han fixat så vi ska åka till Spanien över jul till mina morföräldrars hus där.
Så jäkla gullig!

Han e så söt av sig hela tiden, och gosig. Tänk vad ett uppbrott kan göra för kärleken. Man saknar ju inte kon förränn båset är tomt säger dom, och det verkar stämma.
Idag, är det magpirr som gäller när jag tänker på honom. Jag har gått och blivit nykär igen. Så fint så... =)

fy vad fånig jag känner mig, men det känns ju så puttenuttigt allting när man är kär... =)
Tänka sig... I Januari har vi vart vi två i fyra år. Shitshit... trodde aldrig jag skulle vara i den här sitsen nånsin...

Myspys. =)

1 kommentar:

  1. vad mysigt! jag och daniel blev också som nykära efter att jag började träna och fick fast jobb, när det inte längre var massa saker som gnagde på förhållandet.
    nu kan han knappt sluta ta på mig och min snart välsvarvade kropp, haha! :D

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar! Jag försöker svara på allihop, och kikar självklart in på er blogg och skriver ner något hos dig med!